Tekst(re)visie
Als bedrijf heeft u op allerlei manieren met tekst te maken. Denkt u bijvoorbeeld aan de dagelijkse correspondentie, aan drukwerk zoals advertenties en folders en natuurlijk aan uw website. Hoe vaak raadplegen we internet als we ergens naar op zoek zijn? Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven.
Helaas is het nog niet vanzelfsprekend om aandacht te besteden aan correct taalgebruik, terwijl het uw visitekaartje is! Gebrekkig taalgebruik kan ertoe leiden dat mensen geen vertrouwen hebben in uw bedrijf, zonder contact met u te hebben gehad. Ze haken vroegtijdig af. Een tekst die niet lekker loopt of taalfouten bevat, is storend en oogt onverzorgd. Het leidt af van de boodschap. Daarom verdienen geschreven teksten meer aandacht. Daarom pleit ik voor tekstrevisie.
Als u graag verzorgd en professioneel naar buiten treedt met uw bedrijf, zorgt u dan voor goede teksten. Als u daarbij vakkundig advies of ondersteuning nodig heeft, help ik u graag.